Påskveckan.

Vilken otrolig tur det blev med vädret under påsken. Synd att en veckas ledighet går så fort bara. Jag har jobbat tre kvällar denna veckan. Egentligen hade jag velat ta nån mer kväll för det känns så mycket enklare när man vet att det inte gör något att barnen inte kommer i säng för att jag är iväg. Ekonomiskt hade det också varit en vinnning att jobba under de här röda dagarna. Men. Men. 
 
I tisdags var vi i Växjö en stund. Sofie skulle fixa id-kort så Jonas jag Linnea och Saga följde med. Vi åt på Max och gick en runda på Plantagen. 
 
I onsdags var vi i Ljungby och badade med Linnea och Saga. Mysigt och så fint att se glädjen i ögonen när små barn badar. När vi om hem satt Sofie Hampus och Lovisa och stekte i solen med musik i högtalarna och det kändes nästan som sommar. Självklart tände vi grillen.
 
I torsdags gick Saga och Linnea påskgumma med grannarna och jag fixade lite i landen.
 
I fredags skrev jag medicindeligeringsprov. Vi satte upp studsmattan och på kvällen jobbade jag.
 
Igår lördag kom påskharen med godis och på eftermiddagen åkte vi till Paul och grillade och spelade kubb.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0