9 oktober.

Nu släpper löven ett efter ett och jag tänker att snart kommer allt bli så fult, så fult. Nakna, kala träd och gråskala över hela dagen. Men än finns det blad och färg och imorgon sägs det kunna bli nästan 20 grader. Jippi. Hoppas det stämmer. Och är det sant ska hela veckan vara fin. Imorgon ska jag och Saga ta bussen in till Växjö för ett besök på audionomen där hon ska göra hörseltestet man erbjuds vid 4 års kontrollen. Och i morgon kväll är det föräldramöte både i Linneas och Hampus klass. Jag har inte riktigt bestämt vilket jag ska gå på men tror att det blir det i 3an. I 9an är det Ang gymnasievalet och jag tänker att det har ju ändå Hampus koll på. Sedan blir det jobb på torsdag och fredag kväll. Men förutom det hoppas jag att vi får ett par dagar då vi kan vara ute och tanka så mycker sol det bara går denna veckan om väderprognoserna slår in.
 
Förmiddagspromenaden.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0