24 november.

Lördag. Jag hängde upp mina julgardiner vid matsalsbordet idag. Så nu har jag bytt i de fönster jag tänkt byta om inte något av barnen vill ha nya också. I eftermiddag gick jag Linnea och Saga ner till Ica för att köpa ingredienser till lussebullar där mötte vi Jonas om kört bil ner för att vi skulle lördagshandla. Sen gjorde vi lussebullar och medan de jäste tryckte vi ut pepparkakor. Ikväll har jag skjutsat Hampus till en kompis och sett på så mycket bättre på tv och gråtit en skvätt när de tolkade sången om den gamla damen som skulle ha kalas men ingen kom. Snyft så sorgligt. Imorgon hoppas jag på en lugn skön dag innan jag ska iväg till jobbet.  Typ bara tvätta lite och kanske få iväg en beställning av almanackan jag gör varje år med bilder av barnen.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0