20 november.

Mitt i mörkaste november. Dagarna går fort. Igår satte vi upp julgardiner i köket och förra veckan i tv rummet. Det känns bra att ta lite då och då så att det inte blir stressigt. Och snart ska jag försöka börja köpa julklappar. Idag har jag varit hos frisören . Så min och Sagas förmiddag tillbringade vi där. Och ikväll har vi varit på församlingshemmets aktivitet. De tre senaste tisdagkvällarna har jag jobbat så vi tänkte att ikväll måste vi passa på. Imorgon ska jag bara jobba ett par timmar på eftermiddagen. Sofie kommer hem tidigt och kan passa Saga så då tänkte jag att det blir bra med ett par extra timmar. Julen är ju liksom inte gratis. Imorgon kväll har jag pratat om att göra knäck med de små. Lakritsknäck ska det vara säger de. Igår var Hampus klass inne och tittade på gymnasieskolorna och resten av veckan har han praktik på förskolan. Spännande. Förstår inte att han redan kan vara så stor. 
 
 
Krabelurer till Saga innan frisören. 
 
 Före.
 
Efter.
 
Vi rastar hunden.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0