Torsdag 28 september.

Inte klokt så fort det går. Tänk att september snart också är förbi. Nu måste jag bestämma hur vi ska göra med förskolan för Saga i höst. När vi sköt upp det så jag att vi antingen börjar 1 oktober eller efter höstlovet. Nu har tiden rusat iväg så det får bli tidigast efter höstlovet. Jag fasar lite för alla förskolebacilller som ska dras hem. Och är lite rädd att Saga ska förändras för trots att det verkar vara en trygg och bra avdelning så är det ju en stor förändring. Saga är världens snällaste enklaste unge. Och det vill vi ju att hon ska fortsätta vara.
 
Ikväll ska jag jobba. Jag är lite nervös för det är på en ny avdelning. Jag var där vi tisdags kväll och gick brevid och ikväll ska jag vara där första gången på riktigt. Men jag hoppas det ska gå bra.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0