Söndagen den 14 maj.

 Idag fick vi skynda upp och iväg om morgonen  fast det är söndag. Linnea skulle sjunga med kören i kyrkan och Lovisa och kruxet skulle medverka med ett litet skådespel. Det var en enkel lättsam gudstjänst med mycket sång av barnen. Efteråt var det tacobuffé och glass i församlingshemmet. Så smidigt. Det är helt perfekt att ha ätit när man kommer hem. Jag la mig att vila middag en stund med Saga. För nu har tröttheten slagit till. Trött har jag ju visserligen varit länge pga flera års sömnbrist men jag tror de senaste månadernas oro släpper nu och så tröttar säkert hormonomställningar och det ledsna också. Sova har jag dock svårt för men det är skönt att vila lite. I eftermiddag åkte Jonas, Hampus, Lovisa och Linnea med Kenth för att hjälpa honom att lägga i båten. Och så stannade de kvar och fiskade ett tag.
 
Efter en grå och lite regnig förmiddag blev det en fin solig eftermiddag. Så när Jonas och barnen kommit hem grillade vi och så körde vi ett parti kubb i trädgården men det funkar inte riktigt med våra barn. De är dåliga förlorare och tar leken på blodigt allvar nästan hela högen så det blir ett smärre världskrig varje gång. Men kvällen var fin med en vacker solnedgång tulpaner, maskrosor och både blommande körsbärs och plommonträd.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0