Fredag på en onsdag.

Så bra det är med alla kortveckor. Egentligen hade jag hoppats på att få jobba igårkväll men när jag inte fick nån bokning så gjorde vi fredag av onsdagen. Med grill, rosé och lite dans med barnen på altanen. Och på altanen blev vi kvar till sen kväll.
 
Idag ringde telefonens larm för Linnea skulle sjunga i kyrkan och som alltid vid sommaravslutningen är en förälder inbjuden att vara med och sjunga i två sånger med barnkören. Och Jonas som sjunger mycket bättre än mig fick vara den av oss som var med precis som han varit med Lovisa där en gång för ett par år sedan. 
 
På väg hem stannade vi till vid Icas blomstertält Jonas köpte blommor som han och Saga och Linnea planterade medan jag lagade lunch.
 
Vi hade en vacker förmiddag igår. Saga vattnade häggen och jag sniffade den.
 
Vi hämtar syrran på skolan.
 
 Sen kväll på altanen. 
 
På väg till kyrkan Kristi himmelfärdsdag. 
 
Alla i barnkören fick varsin söt blombukett. 
 
 Plantering till altanen. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0