En försmak av vår.

Vi har haft så fina dagar. Jag har hittat snödroppar, första krokusen, hängt ut tvätt, fikat på altanen och barnen har cyklat. Snön smälte på ett kick och plötsligt kändes det som vår. Vår utan att jag ens hunnit längta dit. Fast nu får allt vänta. Det kan ju inte vara vår redan. Kanske om en månad men inte än. Idag regnar det. Vi hade annars planer på att cykla till biblioteket. Men det känns inte så lockande nu. Jag glömde dessutom ställa in min cykel igår kväll efter jobbet. Barnen har sportlov nu. Så skönt. För feber, hosta, halsont, huvudvärk och förkylningar har avlöst varandra. Särskilt för Saga som blir sjuk om och om igen. Jag hade tänkt börja jobba lite på dagarna nu men just nu i sjukdomstider känns det mer lockande att fortsätta med enbart kvällar ett tag till. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0