Måndag 30 januari.

 
Vi hade kalas här igår för veckans två födelsedagsbarn. Min pappa, brorsan med familj och farbror Kenth var här. Trevligt och enkelt med kaffe och tårta. Och kusiner som lekte. En del av sällskapet gick även en runda på loppis. Kvällen avslutades med en önskemiddag för födelsedagsbarnet så som vi alltid gör när någon fyller år.
 
Nu är det kväll igen. Men jag drar mig för att gå och lägga mig. Väntar bara på att nån av de små ska vakna  börja kaskadspy i sängen. Brorsans lille pojk fick nämligen magsjuka i natt. Så det känns som att vi ligger jävligt illa till. Om Saga klarar sig som var som  lekte med honom från sekunden då de steg in genom dörren till de gick hem så är det ett under. Men hoppas, hoppas att vi slipper. Av massa olika anledningar så hoppas jag verkligen att vi slipper. 
 
 Hampus fixade att blåsa ut alla fjorton ljusen i ett blås.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0