Tjugotredje maj 2016.

 
Vilken bra, fin och solig dag det blev. Vi har varit ute den största delen av dagen. Vi började i lekplatsen imorse jag och Saga och där slutade vi också kvällen hon och jag. Vi gick hem strax efter 21 och då gick jag fortfarande i linne. Jag åt lunch på altanen när Saga sov middag idag. Sen när Linnea kom från skolan fikade hon, jag, Saga och Sofie på jordgubbar och glass i trädgården. Sofie hade haft lågt blodsocker gång på gång inatt och knappt sovit så hon stannade hemma från skolan idag. Ikväll tränade Linnea fotboll jag och Saga stannade kvar där den timmen hon tränar och satt och pratade med min kompis Christina, hon hade sin nya lilla valp Zigge med sig så honom fick vi också träffa. När vi kom hem hade Jonas grillat lax med potatis och grönsaker i foliepaket. Supergott. Efter maten tog jag och småtjejerna en tur förbi fårhagen vi hade inte varit där på ett tag nu så det var kul att komma dit igen. Lammen hade vuxit och naturen var om möjligt ännu vackrare. 
 
 
Veckan som gått gick fort. I måndags hade Linnea en ny kompis här. Tisdagen minns jag inte i onsdags var vi på familjekväll i Linneas klass, i torsdags kväll jobbade jag. I fredags var det lovdag från skolan. I lördags hade Lovisa tjejfest här och igår kom sommaren tillbaka och vi var ute hela dagen och igår kväll jobbade jag.
 
Veckan som gick.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0