Sista lördagen i mars.

Idag är det ingen som klagat på vädret, va? Nej, tänkte väl det. Alla som lunchat ute idag räck upp en hand. Alla som grillat ikväll räck upp två;) Vilken underbar dag. Vilket underbart väder. Kan man annat än älska de här första vårdagarna. Vi har varit ute den största delen av dagen. I förmiddags åkte vi ner till byns nyöppnade blomsterbutik och köpte hem fler penseer. Lilltjejen och jag köpte med oss ett gäng från Ica igår när vi var och fredagshandlade men det är roligare att gå i blomsterbutik och själv plocka ihop de man vill ha, och när det är öppningserbjudande så att man får ta tio stycken för femtio kronor då är det ännu roligare.
 
Förutom att plantera blommor har jag plockat påskris och pyntat det med fjädrar, skjutsat sonen hit och dit, fikat i solen, låtit tvättmaskinen gå varm, hängt tvätt och plockat ner tvätt, ätit gott grillat kött, besökt Ica tre gånger och nypit mig själv i armen ungefär lika många gånger. Bara för att se om allt det här verkligen är sant. För att se om det är sant att våren,, MIN årstid faktiskt är här nu och om det faktiskt är sant att det ligger en liten minimänniska i min mage och sparkar. Kan liksom inte förstå att jag upplever det här igen.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha det bäst allihop!
 
 
 
Malin B
2014-03-30 @ 20:32:33
URL: http://malinbs.blogg.se

När vårsolen kommer sprudlar verkligen livet och hos dig i dubbel bemärkelse.
Det är sannerligen en speciell känsla att få se sitt barn på ultraljudsskärmen, att få höra hjärtljuden och det bästa av allt: att allt ser ut som det ska. Det är lycka på hög nivå det.

Svar: Ja visst är det väl så:)
jagochminafina.blogg.se

Lina
2014-04-01 @ 21:54:28
URL: http://www.himmelsblaaogon.blogg.se

<3

Svar:
jagochminafina.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0