Sista torsdagen i November.

 
Idag har jag varit och jobbat igen. Sambon hade ledig dag idag, så då kunde jag komma i väg. Ikväll har vi börjat sätta fram adventsstakar, eller vi blev nästan färdiga, det är bara sovrummet kvar, men det får bli morgondagens projekt. Lilltjejen har hjälpt mig att damma fönsterbrädor och putsa fönster, sen har vi befriat några av våra tomtar ur sina kartonger och börjat placera ut dem på röda dukar här och var i huset.
 
Hade jag inte varit så trött nu hade jag satt mig i soffan en stund och njutit av det vackra skenet som julljusen sprider mot de röda gardinerna. Jag skulle satt mig med en mugg glögg och knäckt lite nötter. Men jag känner mig lite tung i huvudet och i kroppen, har ont i halsen och fryser, så jag tror jag dyker ner i sängen istället, och hoppas på att vakna pigg i morgon. För sjuk det har jag varken tid, ork eller lust att bli. Nu satsar vi på att den lilla blir frisk sen får det vara nog med sjuklingar här ett tag.
 
maria
2012-11-30 @ 00:20:52
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se

Så mysigt att julpynta. Hoppas att du mår bättre imorgon!

Svar: Tack:)
jagochminafina.blogg.se

Jennifer
2012-11-30 @ 08:16:44
URL: http://wwwmittlivsomjag.blogspot.com

Nej usch och fy för sjukdomar, hoppas att du vaknat pigg och kry idag och kan njuta av det härliga adventspyntet!
Ha en fin fredag!
Kram Jennifer

Svar: Tack:)
jagochminafina.blogg.se

Maria NB
2012-11-30 @ 10:20:27

Hoppas du mår bättre idag.

Svar: Tack:) Ganska okej även om inte helt bra.
jagochminafina.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0