14 oktober.

Idag överraskade Linnea och Saga med frukost på sängen. Så dagen började bra. Sofie och Hampus brukade göra det när de var små men det var många år sedan sist så det var kul att detta kom från dessa två nu helt spontant. Idag kände jag mig lite piggare än vad jag gjort på länge. Solen sken och jag planerade för en picknick till hembygdsparken under eftermiddagen. Men planerna om en skön söndag utomhus gick i kras. Vi hann gå ut en liten stund om förmiddagen denna vackra dag jag och Saga för att spela ett par rundor bowling på gatan. Men när vi gick till garaget för att plocka fram kubb så fick jag plötsligt migrän och flera timmar av dagen bara försvann. Men framåt eftermiddagen kunde jag stiga upp igen även om huvudet fortfarande var ganska luddigt. Så då satte i oss ute på en filt och spelade lotto, släppte ut Charlie i rastburen och när Jonas gjorde kvällsmat så spelade jag och Saga en omgång av det lovade kubbspelet.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0