Fredag 20 april.

Så fort denna veckan gick. Jag har jobbat i måndags, onsdags och torsdags kväll. I tisdags var jag med Sofie hos sin nya diabetessköterska och i onsdags förmiddag var jag och Saga på solglimten. Det var första gången vi var där utan att Birgitta var där så det kändes lite vemodigt och sorgset. Och i går förmiddag var jag och klippte mig. Ja Saga var förstås också med. Ikväll har jag tänkt att vara ledig. Försöker hitta en bra balans i arbete och ledighet. Nu har det varit ett par så fina kvällar såna där kvällar som vi garanterat varit ute på picknick på om jag varit ledig. Så det kanske blir nåt sånt ikväll. Lovisa ska på fest men Hampus tror jag skulle vara hemma. I förmiddag har jag och Saga varit ute på en liten picknick i elljusspårskogen. Det är en fantastisk dag. Fåglarna sjöng så vackert och solen värmde så så skönt redan i morse. Lite för fint och varmt för årstiden kanske. Man är ju lite rädd att sommaren blir lidande. Idag måste jag åka ner och fylla på lagret av ögondroppar och allergimedicin för Lovisa känner av pollen mycket nu. Och så hade jag behövt jobba ikapp och fixa här inne men vill ju också hinna vara ute och njuta av den fina dagen. Det är ju detta man väntat på och längtat till.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0