Picknick i hembygdsparken.

September har verkligen levererat oss ljuva dagar. Det är som om den ville kompensera oss som inte fick så mycket sommar i somras. Det har varit en het vecka med temperaturer runt 26-27 grader. Inte ens kvällarna har svalnat. Jag som älskar sommaren har varit väldigt tacksam för dessa dagar. I onsdags kväll fick jag dock stänga in mig för att gå på föräldramöte på skolan och i torsdags och igårkväll var jag och jobbade. Men i tisdags packade vi ihop oss för en spontan kvällspicknick i hembygdsparken. Och där fick vi en mysig kväll. 
 
Ida
2016-09-18 @ 19:23:51
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson

Jag kunde inte kommentera de senaste inlägget :/
Men äpplepaj är ju så gott och formen som såg ut som ett äpple var ju så gulligt ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0