Fredagkväll.

 
 
Tjohej, äntligen!
 
Nyduschad och fräsch, med spotify på hög volym i köket, som levererar mig den ena favoriten efter den andra. Nu väntar jag bara hem sambon, sen är det dax att ropa in lite lekande barn. Och sen kör vi.
 
Nu kan inget stoppa oss. Äntligen dax för fredagsmys.
 
Tacos, vin, choklad, brie, popcorn, läsk,chips, levande ljus och gosiga filtar. Trängas i soffan med ungar, sambo och katt bland popcornsmulorna. Torka upp minst ett glas spilld läsk. Kanske dela på två bråkande ungar. Och zappa mellan tv-kanalerna. Pussas och kramas och bara vara.
 
Välkommen fredagkväll.
 




maria
2012-08-31 @ 18:47:37
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se

Vi har en exakt likadan taco-tallriksgrej hemma :)

Svar: Den är praktisk den där taco-tallriken, även om inte alla ingredienser får plats på den. Den har hängt med länge tror det var en trettioårspresent från brorsan.
jagochminafina.blogg.se

Zandra
2012-08-31 @ 23:02:51
URL: http://augustifamiljen.blogg.se

Härligt, hoppas det blev lika skönt som du tänkte :)

Svar: Nöjd med min kväll:). Men vi var rätt trötta hela gänget.
jagochminafina.blogg.se

Linda Johannisson
2012-09-01 @ 09:55:44

Hej! Ville bara skriva att din blogg är så trevlig att läsa. Du skriver så varmt och hjärtligt om livet som det är. Ser alltid fram emot att läsa bloggen. Jag är gammal barndomskompis tio Jonas. Våra mammor brukade umgås. Ha en fin helg.

Svar: Tack söta du, så glad jag blir. Roligt att du gillar det jag skriver. Önskar en fin helg till dig och din familj också. Kram
jagochminafina.blogg.se

Mamma till 4
2012-09-01 @ 11:54:04
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Mmmm! Mums!

Svar: Bästa fredagsmyset:)
jagochminafina.blogg.se

Linda
2012-09-02 @ 10:05:56
URL: http://www.himmelsblaaogon.blogg.se

Jag gillar ju också det du skriver jättemycket :) Vi har tacoskålarna, men de står mest i skåpet och samlar damm ;-) Vi åt ju också tacos i fredags - har hösten börjar nu tro?

Svar: Kul att du gillar det jag skriver, särskilt eftersom jag tycker att du skriver så fantastiskt bra. Det känns som att hösten är riktigt på G här nu. Björkarnas löv skiftar mot gul-brunt och en del av dem har redan fallit till marken.
jagochminafina.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0