Fjärde mars 2017.

 
Herregud vad tiden går. Det är mars igen. Och årets första vårmånad. Jag kan inte riktigt ta in att våren nu finns inom räckhåll. Fast jag älskar den har jag inte ens längtat hit, det går ju så fort ändå. Jag har lite panik över det. Att livet går så fort. Vi har snödropp i landet igen. Och krokusens blad sticker upp. Jag och Saga vi gick runt i trädgården en dag och gissade vilken färg de ska få.
 
Vi bowlade en dag på sportlovet men först var vi en vända på biblioteket där Linnea och Saga klädde ut sig.
 
 
Sen bowlade vi. Jag vann.
 
Senare samma kväll tappade Linnea sin första tand i överkäken och fick sötaste gluggen. 
 
Så kom våren på tillfälligt besök. Vi åt fika på altanen och de små drog ut en massa leksaker. 
 
Vi hälsade på hos min mormor en eftermiddag under sportlovet. Hon är sig lik. Fast glömsk och lite tröttare. Hon är snart 88 år.
 
För kärlekens skull.
 
 
Så tog lovet slut och det blev vardag igen och bara jag och Saga hemma.
 
Och eftersom det det är mars så är det en rolig fotoutmaning på instagram. Härom dagen skulle man tolka ordet energi. Detta är min energi. Alla de där älskade tokiga människorna.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0