14 juni.

Det har känts som en riktig rövdag idag. Egentligen har det inte varit något fel alls men ändå har dagen typ varit en enda lång svordom. Iallafall när jag vistats hemma, inomhus. Jag har tappat grejer, råkat välta saker, slå sönder och spilla ut. Det har varit sann PMS feeling på hela dagen. Ilska och depp i en enda soppa. Egentligen ska jag inte vara där förrän om en vecka ungefär så jag hoppas sannerligen att det bara handlat om en dålig dag i allmänhet. Och visst har dagen haft fina stunder också. Saga och jag har varit i lekplatsen två gånger, en gång i förmiddags och en gång ikväll. Jag har ätit glass med alla barnen på altanen. Vädret har varit fint och Jonas kom hem och gjorde en god vegetarisk färssås. Och ikväll har jag varit ute och cyklat en runda och vilat ögonen på en massa vackert. Och att som nu sitta på altanen kl 22.37 och äta scones och dricka te det är bra. Riktigt bra. 
 
Vid skogen vid lekplatsen ikväll.
 
Jag stannade till vid kyrkogården under min cykeltur. 
 
Att komma hem till nån man älskar. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0