Åtta dagar innan maj.

 
Barnen började i skolan igen efter ett tio dagar långt påsklov. Fast det bara var fyra vardagar och alltså kortvecka så har veckan varit intensiv. Jag har varit på två utvecklingssamtal denna veckan, ett läkarbesök och har jobbat två kvällar. Igår var Jonas och Linnea i Räppe hela dagen där hon spelade fotbolls cup. När de kom hem skulle han se på tv för Hv spelar slutspel och han är helt labil. Jag kan inte förstå hur man kan ta en sån sak så allvarligt. Han är värre än mig när jag har PMS och det säger ju inte lite. Själv är jag väl också ganska labil för tillfället. Det har varit mycket att tänka på och för lite sömn en längre tid. Jag har varit toktrött  hela helgen för Saga har sovit extremt dåligt några nätter. Kanske har hon ont i ett öra för hon gick med förkylning en längre tid. Nu är det Lovisa som är förkyld annars skulle hon varit på gympatävling idag. I eftermiddag går vi kanske ut till loppisen. Jag Lovisa Linnea och Saga var där förra helgen. Jag tycker inte det är så kul men det tycker de. Och eftersom vi inte har nån bil så vi kan åka till Växjö eller nåt så får vi hitta på vad som kan hittas på. Just det nu kom jag på att jag måste ner och byta vår bingolott vi spelade förra veckan på barnens begäran och de vann en ny lott. Tror det är bingo på tv ikväll. Vi kanske vinner en bil. Hoppas kan man ju alltid. 
 
På loppis förra helgen. 
 
Middagsluren.
 
Vi var över i skogen en stund igår för att leta vitsippor. 
 
Fredagsmys.
 
Första morgonen efter lovet.
 
Saga och jag tog bussen till stan en dag för jag hade tid på diabetesmottagningen. Efter det fick hon såklart glass. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0