Pastell-kväll.

Jag tog en promenad efter att vi varit på Ica i eftermiddag och det var ju bra det för halleluja vilken ögonfröjd naturen bjöd på. Att fånga dess magiska skönhet, allt det vita, det lite dimmiga, fostiga och den pastellfärgade himlen det går inte. Det går inte att återge i bilder tagna av en mobilkamera. Men jag kunde inte låta bli att försöka. Hela promenaden bjöd på ett enda långt halleluja-ögonblick. Det var så vackert så att jag nästan glömde att andas.
 
 
 
 
Malin B
2016-02-05 @ 21:10:35
URL: http://malinbs.blogg.se

Jag kan känna känslan av den härliga känslan. Jag blir alltid snudd på religiös varje år vid den här tiden när ljuset återvänder. Lika glad varje år när jag ser ljuset.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0