Höstlovsveckan 2015.

 
 
 
Vi har en lat lördag idag. Och det är väl så Alla helgons dag ska vara. Jag tänker lite extra på svärmor och svärfar idag. Och på andra i min närhet som inte längre finns. I kväll ska vi till kyrkogården och tända ljus. Idag har jag och Saga i vanlig ordning varit borta på lekplatsen en stund. När vi kom hem hade Jonas gjort grönsakssoppa som vi åt på en filt i trädgården. Alla utom Lovisa som inte ville gå ut . Riktigt mysigt tyckte jag som älskar att äta ute. Det borde man göra oftare och inte bara på sommaren. 
 
Vi går till lekplatsen sen lunchar vi i trädgården. 
 
 
Måndags fika. 
 
Tisdags bowling. 
 
Onsdag. Jag går med alla mina barn till solglimten och känner mig rikast i världen där vi går.
 
Torsdag. Jag bakar bullar.
 
 
Igår kväll efter fredagsmyset började Saga plötsligt gå. Tidigare har hon som mest tagit åtta steg men igår kunde hon verkligen gå det var som om hon aldrig gjort annat. Hon nästan sprang fram genom tv-rummet. Tur att Jonas filmade en snutt med mobilen annars hade vi nog nästan inte trott att det var sant. Hela familjen gick efter och hejade på och oooade och klappade händerna och jag fick tårar i ögonen. Lilla lilla Saga. Men idag vill hon hålla hand igen. 
 
Hoppas ni alla har en fin Alla helgon. ♡
 
Fredag. Jag gör ett collage till en grej på instagram. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0