27/5 15.

Det är sen kväll och jag borde gå och lägga mig och sova. Ute börjar mörkret sänka sig över trädgården och Saga hon sover gott i min famn. Ja, det är fortfarande så vi gör. Jag söver henne i soffan om kvällen sen blir vi ofta kvar här nån timme. Jag tycker så mycket om den där stunden. Att sitta i lugnet och stillheten och lyssna till hennes små andetag. Det är ett fint avslut på dagen. Idag har vi varit på Bvc på den sista träffen med föräldragruppen. Alla bebisar hade blivit så stora. Minns den där första träffen då vi hade babymassage och alla bara var små knyten. Ikväll har jag och barnen varit och tittat på en jättesöt liten kaninunge. Och bara vi lyckas fixa en bur lite fort så flyttar han hem till oss nästa vecka. Barnen blev helt förälskade i den lille kaninen så de längtar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0