Sextonde december.

 
Vi vaknar till en vykortsvacker värld idag då varje träd bär kläder av rimfrost. Jag är trött. Jag har grubblat mycket på framtiden några nätter nu. Men naturen ger mig energi och lugn särskilt  när den är så fin som den var både idag och igår förmiddag. När Saga somnat i vagnen går jag och knäpper några bilder för mig själv och jag känner hur axlarna sjunker nedåt och andetagen blir lugna. Om åtta dagar är det jul och jag förstår ingenting. Tyvärr är inte julklapparna klara än så Jonas måste in på lördag igen och förhoppningsvis få tag på det sista. Barnen går på julov på fredag men Jonas jobbar nästa måndag också. Sen får vi får lägga fullt krut på matlagning och städ på tisdag och onsdag. Så hoppas jag att vi när onsdagskvällen kommer kan sätta oss ner och ta ett provsmak av allt det där goda som hör julen till. 
 
Idag.
 
Igår.
 
 
 
Linda
2015-12-29 @ 15:59:12
URL: http://www.himmelsblaaogon.blogg.se

Vilka underbara bilder <3 Det gör mig väldigt uppmärksammad på att jag själv inte har varit utomhus på några dagar!
Vad gör vi då? Vi stannar uppe på tok för länge, sover på tok för länge och barnen syskonbråkar och har det tråkigt på sitt jullov. Men jag, jag bara njuter av att vara ledig och gå och skrota ;)

Gott nytt år på dig <3

Svar: Tack Linda☺. Kul att du tittade in och lämnade ett spår efter dig!

Trevlig nyårsafton och ett gott nytt år önskar jag dig♡
jagochminafina.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0