Påskhelgen.

 
Vilken fin påsk det blev! Vädermässigt kan man ju knappast klaga. Inte på nåt annat heller. Mer än att den möjligen kunde varat ett par dagar till, och att mellantjejen kunde sluppit få feber. Sen blev kalaset lilltjejen skulle på idag inställt för att flickan hon skulle kalasa hos hade blivit sjuk. Men annars har det mest varit fina fisken. Jag har hunnit gå ner i varv och dagarna har fyllts med sånt jag gillar. Sol, fika i gröngräset, grill, grill och grill igen och så har vi ätit grillmaten ute för första gången i år. Vi har gått på marknad och varit  påskbord med far och brorsans familj. Helgen har innehållit, vackra solnedgångar, promenader i vacker natur, lite trädgårdsfix, nyutslagna björklöv, godis, kubbspel och jag har hunnit baka med småtjejerna, vi har varit och tittat på lamm, soltorkat tvätt, tagit ut dynorna till altanmöblerna och ätit frukost på altanen. Vi har haft tid för varandra och tid att bara vara. Och det jag tycker är bäst av allt, att inte ha några tider att passa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Linda
2014-04-25 @ 08:11:24
URL: http://www.himmelsblaaogon.blogg.se

Just tiden med varandra är det man lever för. Det som jag får om 10 timmar och jag längtar redan <3

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0