Dripp dropp.

 
 
Takdropp, smältvatten, och kvittrande fåglar. Blöta vinterkängor, fuktiga barnstrumpor och solstrålar som värmer vinterblek hud.
 
Sånt måste såklart firas tänkte jag och köpte med mig ett gäng gräddbollar hem efter jobbet. Gottgotteligottgott!
 
Det där med att få ordning på vikten, det tar vi en annan dag. Vår blir det ju bara en gång om året:)
 
 
 
 
Sambon och lilltjejen har haft ledig dag idag, och igår var han hemma och vabbade med mellanbarnen. Eftersom vi har varit en man kort på jobbet både idag och igår så har jag passat på att jobba lite extra. Känns helt okej att stanna lite längre när barnen ändå är hemma. Gäller ju att passa på efter allt som jag vabbat den sista månaden.
 
 
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma
2013-02-26 @ 20:49:46
URL: http://lottizdays.blogg.se

Barnen brukar ju ha det bra ändå, det är väl mest en själv som saknar dem och får lida lite. Själv ska jag iväg torsdag och fredag, sova borta och lämna familjen. Arbetsdagar för jobbet och planering för år 2014 då hela vår organisation ändras. Därför blev jag med inbjuden på det och kommer få jobba lite extra.

Svar: Hoppas du inte längtar ihjäl dig efter dina, det tror jag att jag hade gjort:)
jagochminafina.blogg.se

Bara anna
2013-02-26 @ 21:32:49
URL: http://annacecar.blogspot.com

Det där ser smaskens ut, som vår lille Frans säger.

Kram

Svar: Smaskens var det rätta ordet:)
jagochminafina.blogg.se

Jennifer
2013-02-26 @ 22:55:26
URL: http://wwwmittlivsomjag.blogspot.com

Såklart ska det firas! Och gräddbollar är ju så gott :).
Ha det bra! Kram Jennifer

Svar: Ja visst måste man väl fira att våren är på väg!
jagochminafina.blogg.se

Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde
2013-02-27 @ 16:25:49
URL: http://www.treungar.blogspot.se

Haha! fint väder och gräddbullar här också idag:)!!

Svar: Gött Gött!
jagochminafina.blogg.se

Maria NB
2013-02-27 @ 18:41:23

Har precis upptäckt gräddbullar (läste om det). Jag undrar om det är något speciellt för södra Sverige eller har jag bara missat det.

Svar: Oj, så kanske det kan vara. Här har det alltid funnits vad jag minns iallafall:)
jagochminafina.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0