Lillkusinen.

 
Det finns väl få ting som skänker ett sånt lugn, såna positiva energier och som får en så rofylld, som när man håller ett nyfött litet barn i famnen. Idag åkte vi hela familjen hem till min bror, för att gratulera till deras nytillskott. För att få träffa det lilla underverket och för att få sniffa liten nyfödd bebis. Så söt och så fin. När jag fått honom i min famn kändes det som om jag ville sitta där och hålla honom för alltid. Men vi var många som ville hålla så till slut så fick jag lämna honom vidare. En cool liten kille, som trots att han var vaken hela eftermiddagen inte sa ett knyst.
 
Vi överlämnade paket, byxor och söta små sockor med texten born 2012 från H&M och så en hemsydd body, gjord av en tjej som jag lärt känna under åren som föräldraledig. Superduktiga Therese Ek, vill ni se lite av henne finns hon på www.storoliten.se.
 
Vi hade en kanonmysig eftermiddag, blev bortskämda med massa god fika och barnen och kusin Lucas busade hej vilt, nästan så man trodde de skulle riva huset ett tag. Och så fick äldsta dottern förfrågan om hon ville bli fadder åt sin lilla kusin. Tror ni hon ville det? Klart hon ville! Tror ni jag blev bebissugen? Klart jag blev!
 
Än en gång, Stort Grattis till er Anna och Paul. Honom gjorde ni bra. Och tack för det goda fikat.
 
 I pappas trygga famn.                                            I mammas trygga famn.
 
Coola killen.
 
Hos fastern som blev totalt förälskad.
 
Hos blivande faddern.
 
Beundran.
 
Vi spelar memory.
 
Lilltjejen och kusin Lucas uppträder.
 
Christina
2012-11-01 @ 18:50:15

Vilket underbart gossebarn! Härlig kalufs och mysigt runda kinder.Förstår om det rasslar till i äggproduktionen efter ett sådant möte:)

Svar: Hur söt som helst:). Glöm nu inte boka in den 16e.
jagochminafina.blogg.se

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma
2012-11-01 @ 21:29:39
URL: http://lottizdays.blogg.se

Men oh så söt. Det är något speciellt att få hålla en liten nyfödd goding. Grattis till dig som blivit faster. Har lagt till dig i min bloglovin lista nu, gillar din blogg :-)

Svar: Tack:)
jagochminafina.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0