Mot 2013.

Tänkte bara att jag ville önska er som läser min lilla blogg ett riktigt gott slut på 2012 och ett finfint 2013. Hoppas ni får en fin kväll ikväll allesammans. 
 
Här hemma hos oss gör vi som vanligt på nyårsafton, trygghetsnarkomaner som vi är så gillar vi när saker är som vanligt. Ikväll firar vi precis som vi gjort nu under flera års tid, själva, sambon jag och våra fyra fina ungar. Vi klär oss lite snyggt, äter trerätters, smäller av lite raketer då och då under kvällen om det är så att någon liten unge inte orkar vara vaken ända till tolvslaget. Vi ser på tv, spelar kanske nåt spel, lyssnar på musik och fuldansar i köket, planerar lite för året som kommer, äter för mycket chips och går loss på några sjyssta ostar.
 
Klockan tolv när Janne Malmsjö ropat ut ring klocka ring skålar vi i bubbel, pussar varann lite extra, och berättar hur mycket vi älskar varandra,sen springer de som orkar ut för att skjuta upp några raketer och se på fyrverkeriet som grannen bjuder på. Och så har ännu ett år tagit sin början. Puss
 
Ser fram emot ännu ett år med min underbara, fina ,smått tokiga familj. Vad vore jag utan er.

 
 
Malin B
2012-12-31 @ 21:36:55
URL: http://malinbs.blogg.se

Det låter som en BRA och fin slutkläm på året tycker jag! =)
Här har mina barn blivit så stora att min uppgift är att vara taxi en natt som denna... Så jag glädjs ju åt att det inte är snöstorm! ;) Man får vara glad för det lilla men vägen dit den ena håller till var inte allt för trevlig ändå...

Svar: En fin kväll. Tänk när den dagen kommer då man ska vara taxi även nattetid, huu. Det vill jag inte tänka på än. Vill att de ska vara små länge till.Men såklart ska man ställa upp och köra så att man vet att de kommer ordentligt hem.
jagochminafina.blogg.se

Kaatzi
2013-01-01 @ 11:18:45
URL: http://kaatzi.blogspot.com

Fina bilder :-)
God fortsättning!
Kram K

Svar: Tack och gott nytt:)
jagochminafina.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0