Hockeyfrälst.

Hon hade haft riktigt kul här ihop med pappa ikväll, lilltjejen. Hon verkar till och med ha blivit hockey-frälst, för när vi kom hem från bion mötte hon oss i hallen ropandes - Heja Hv! Sen gick hon omkring med Hv-halsduk på sig hela kvällen. (Pappa måste vara helnöjd nu). Bion då? Jo vi gillade den. Den var charmig och bjöd på en hel del leenden och skratt. Bara det där att gå in och sätta sig i biomörkret det är ju en bra känsla i sig.
 
 
Malin B
2012-12-31 @ 00:05:00
URL: http://malinbs.blogg.se

Men vilken söt HV-fantast som har fötts i kväll! =)
Du, jag är superglad över att jag fått en ny blogg att hoppa in hos varje dag!
Min devis är ju Blogga, ett sätt att umgås! :)

Svar: 6 månader sen jag började blogga. Och bara tid finns så fortsätter jag ett tag till. För det är ju riktigt skoj:)
jagochminafina.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0